poniedziałek, 30 października 2017

"Kochamy wciąż za mało i stale za późno..."- kartka pełna serc od Mady!

Ostatnie dni października - początek listopada, to sentymentalny czas kiedy zawieszeni pomiędzy dniem dzisiejszym, a jutrzejszym wspominamy ludzi i chwile, które już odeszły, a na usta ciśnie się fragment wiersza ks. Twardowskiego „spieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą...”. Jest to najbardziej znany cytat z tego wiersza, ale mi najbardziej utkwił w pamięci inny fragment-
„kochamy wciąż za mało i stale za późno”
I ten właśnie cytata był inspiracją dla mojej pracy.
Zatem kochajcie tu i teraz, nie czekajcie na odpowiednią chwilę, lepszy moment - kochajcie i mówcie o tym głośno.
Dzisiaj mam dla Was samochód pełen serc.

Zarówno kartka , jak i koperta powstały na bazie z papieru kraftowego, który potuszowałam tuszem i okleiłam kolorowym papierem do scrapbookingu, układając go warstwowo. Głównym elementem kartki jest samochód wycięty ze stempla, lekko pokolorowany pastelami olejnymi i wypełniony serduszkami pokolorowanymi farbami akwarelowymi...
...oraz chmurka , z której zrobiłam shadow boxa wypełniając serduszkami i brokatem.
Całość uzupełniłam napisami i kropeczkami z tuszu splash w kolorze czarnym i turkusowym.

Do koperty dowiązałam tag, na którym można coś napisać.


Wśród materiałów użytych w pracy znalazły się:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...