piątek, 20 października 2017

Wyzwanie "Związek" - inspiracja dla sklepu "Farby i Kredki" od Magdy Radzimowskiej

Wyzwanie "Związek" - inspiracja dla sklepu "Farby i Kredki" od Magdy Radzimowskiej
Ja i kredki to związek trwały od wielu lat i nie istotny jest fakt, że kompletnie nie potrafię rysować. Kocham je za różnorodność, uniwersalność i za to, że praktycznie same potrafią wyczarować coś z niczego. Łącząc je w związek z moją ulubioną porą roku jesienią i słodyczami powstał taki oto tort, a raczej torcik. Bazę torcika zrobiłam z papieru kraftowego, brzegi potuszowałam kredkami olejnymi, następnie okleiłam papierem UHK Gallery Loft Herbs  i tekturą falistą, którą również potuszowałam pastelami olejnymi. Całość ozdobiłam kawałkami papieru , który wytłoczyłam przy użyciu folderu do embosingu, sznurkiem, listkami, dyniami, kasztanami zrobionymi z masy fimo i kwiatkiem. Do kolorowania listków użyłam kredek akwarelowych Mondeluz i farb akwarelowych w płynie Renesans, dynie kolorowałam farbkami akwarelowymi w płynie Renesans i kredkami akwarelowymi, a kwiatek Gelatosami i Polykolorami. Na koniec całość delikatnie pogessowałam, pokropiłam tuszami SPLASH w kolorze gold i gold glitter, dodałam glossy accents, bo jesień to też deszcz, i trochę pajęczyn z kleju na gorąco, a w środek włożyłam moje ulubione karmelki.




W pracy wykorzystałam :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...