poniedziałek, 6 listopada 2017

Inspiracja od Beaty Rutz Leśniańskiej (Aty) dla sklepu Farby i Kredki - "Być blisko ludzi, których kochamy i szanujemy"

Witajcie moi drodzy,

Nadszedł listopad, a więc deszcz, słoty, ponuro, brak słońca. Z domu nie chce się wychodzić. Jedyny sposób żeby mieć kontakt ze światem bez wychodzenia z domu to pogawędki przez telefon. Lubicie rozmawiać i sms-ować? Ja bardzo! Dlatego dzisiaj moją inspiracją dla Was jest etui na telefon komórkowy.
 Moją pracę rozpoczęłam od odtłuszczenia etui, a następnie zagruntowania czarnym gesso. Potem zrobiłam fakturę masą, całość pomalowałam farbami metalicznymi i spryskałam mgiełkami.
Na tak przygotowanej powierzchni wykonałam najpierw „oko” mojemu etui. Potem przymocowałam resztę ozdób.


Wśród elementów, które trafiły na etui są: łańcuszki, trybiki, śrubki, motyl i co tam jeszcze wpadło mi w ręce.

Na koniec całość zabezpieczyłam lakierem. Nie zapomnijcie też o ozdobieniu wewnętrznej ścianki etui. U mnie ma ona kolor miedziany.
Moje etui jest oczywiście w mrocznościach z metalowymi ozdobami. Wy swoje możecie ozdobić według własnych upodobań np. w stylu glamour, retro lub wykonując transfer czy decoupage.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Beata (Ata)

Do wykonania pracy użyłam między innymi takich preparatów:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...