piątek, 24 listopada 2017

"Lady in lace" - nowa inspiracja od Aleksandry Morkisz (Ćmy) dla sklepu "Farby i Kredki"


Lady in lace

Wiem, że sezon tworzenia ozdób choinkowych i wszelkich dekoracji związanych ze świętami jest w pełni, ale w ramach oderwania się od tego typu zajęć, chcę Was namówić do stworzenia czegoś bardzo kobiecego.
Każda z nas czasem lubi pobawić się w damę i posiadać coś, co sprawi, że poczujemy się wyjątkowe.
Taka właśnie jest szkatułka, którą zrobiłam.
Całość utrzymana jest w bardzo jasnej tonacji, która pasuje do każdego wnętrza.
Wieczko "ubrałam" w koronki, które stworzyły coś w rodzaju ramki dla portretu damy.
Kremowy odcień farby przeciągnęłam płynną patyną, która sprawiła, że metalowe dodatki wyglądają niczym wykonane z kości słoniowej.
I aby dama nie była damą tylko z nazwy to wpięłam jej we włosy filigranową spinkę z perłą.
Mam nadzieję, że na kanwie tego kuferka powstaną inne równie kobiece.




Pozdrawiam!
Wasza Ćma

Do wykonania szkatułki użyłam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...