sobota, 23 grudnia 2017

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku
Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku”

Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czasu to aura za oknem w ogóle nie nastraja świątecznie, zrobiłam więc kartkę, która jest też dekoracją i wprowadza trochę zimowego klimatu.







Do jej zrobienia potrzebowałam:
bazy ( może być gotowa lub wycięta samodzielnie)
papieru scrapowego
bloku technicznego
kleju
gesso
pasty śniegowej
pasty strukturalnej
brokatu
tekturek reniferów
mikrokulek
kleju na gorąco
szablonu gwiazdki
pasty woskowej

Bazę pogessowałąm, okleiłam papierem scrapowym, za pomocą szablonu i pasty strukturalnej zrobiłam gwiazdki, z bloku technicznego  wycięłam choinki i płotek i przykleiłam do kartki. Z kleju na gorąco zrobiłam sopelki. Renifery ( jelonki)pokryłam pastą woskową .Księżyc  i  elementy kartki pokryłam mikrokulkami. Na koniec całość pokryłam pastą śniegową i brokatem, a na płotku przysiadł sobie ptaszek. I tak powstał mój zimowy obrazek. I takiej właśnie zimy Wam życzę.

Ze sklepu użyłam:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...