poniedziałek, 2 października 2017

Wyzwanie "Związek" - inspiracja Agnieszki Miś dla Sklepu "Farby i Kredki"

Witam serdecznie.
W pierwszej mojej inspiracji dla sklepu "Farby i Kredki" pragnę nadmienić, że anioły nie są mi obojętne. Bezpośredni "związek" z ich kolekcjonowaniem jest głęboko zakorzeniony w mojej świadomości. Posiadam kolekcję różnych aniołów...zbieram je namiętnie i zawsze z różnych stron świata przyjeżdża ze mną by wzbogacić kolekcję i zamieszkać u mnie. Ale do rzeczy....


Chustecznik wykonałam w następujący sposób.
Całe pudełko zostało dokładnie wyszlifowane i pokryte gessem. Następnie na wszystkie boki nałożyłam pastę strukturalną przez szablon. 


Na każdym z boków wykonałam odciski z foremek silikonowych i pasty das, z których wykonałam ozdobne okienka z aniołami. Wnętrze okienek jak również odlewy pomalowałam czarną farbą i nałożyłam mixtion by przykleić srebrny szlagmetal. Całość okienek pokrytych szlagmetalem postarzyłam czarną farbą i pastami pozłotniczymi. Brzegi pomalowałam popielatą farbą kredową i zabezpieczyłam woskiem.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...