poniedziałek, 20 listopada 2017

Bombki Glamour Serduszka - inspiracja dla sklepu "Farby i Kredki" od Agnieszki Miś

Bombki Glamour Serduszka
Zbliżające się święta nastrajają nas do wykonywania bombek choinkowych. Chciałam Wam zaproponować wykonanie bombki glamour w kształcie serduszka.
Wnętrze bombki pokryłam preparatem step 1 do wykonywania spękań dwuskładnikowych. Po wyschnięciu nałożyłam obficie step 2. Następnie mokry step 2 posypałam brokatem i odrobiną mikki w różnych kolorach. Po wyschnięciu step 2 i wytworzeniu się spękań wnętrze bombki dokładnie pokryłam tapując gąbką farbą do szkła w kolorze turkusu i granatu. Po wyschnięciu farb wtarłam w tą powierzchnię srebrną pastę pozłotniczą ,ale można też nałożyć srebrny wosk (raczej oszczędnie aby nie zatrzeć powstałych spękań). Po wyschnięciu bombki całość od środka pomalowałam czarną farbą kredową.
Następnym krokiem jest ozdabianie bombki z zewnątrz. Z form silikonowych odciskamy wzór z massy lekkiej i gotowe odciski doklejamy do bombki za pomocą kleju magic lub heavy body gel (dokładnie smarując brzegi odcisków). Po wyschnięciu malujemy odciski wybranym kolorem farb metalicznych (można pocieniować dwoma kolorami). Jeśli ktoś z Was stwierdzi, że ta bombka ma zbyt mało blasku może nanieść w brzegach tych odcisków konturówkę którą posypuje na mokro brokatem w dopasowanym kolorze :)))
Mam nadzieję, że moja bombka stanie się dla Was źródłem inspiracji do tworzenia świątecznych dekoracji i prezentów dla bliskich.



W pracy użyłam m.in.




1 komentarz:

  1. Świetny i efektowny projekt:)Gratuluję pomysłu i wykonania:)

    OdpowiedzUsuń

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...