poniedziałek, 16 października 2017

Druga praca wyzwanie "Związek" - inspiracja od Aleksandry Morkisz dla sklepu "Farby i Kredki"

Witam Was!

Moja druga praca w temacie "Związek" powstała z racji potrzeby chwili.
Ktoś bardzo mi bliski wstępował w związek małżeński i to właśnie z tej okazji powstał taki komplet czyli pudło na wino i butelka.
Ponieważ młodych charakteryzuje niezwykła energia to i pudło nie mogło być typowo ślubne, jasne, minimalistyczne...
Wręcz przeciwnie! Postawiłam na wzory i kolory z domieszką elegancji. ;)



Boki pudła ozdobiłam najpierw szablonem. Całość pomalowałam na kolor turkusowy.

Ruchomą część pokryłam podkładem, a potem przykleiłam serwetkę ryżową.

Następnie zrobiłam ramkę za pomocą szablonu.
W ramce umieściłam pierwsze litery imion nowożeńców, które pokryłam szlagmetalem.

Zależało mi, by wzór na bokach pudła i ramka wyglądały jak mozaika, dlatego cienkim pędzelkiem pomalowałam każdą część farbą do szkła, która jest błyszcząca i świetnie imituje szkliwo.

Z dwóch stron ramki dodałam wyciski z foremek, które również pomalowałam farbą do szkła.

Tył pudełka ozdobiłam tym samym szablonem, ale dla kontrastu zrobiłam to farbą akrylową.
Potem lekko tę ściankę przetarłam papierem ściernym.

Butelkę pokryłam gesso za pomocą gąbki, żeby nadać jej delikatną fakturę.
Następnie dobrałam odpowiednie wyciski z foremek, które przykleiłam "Magikiem".
Całość pomalowałam turkusową farbą akrylową.
Foremkowe wzory podkreśliłam delikatnie pastami pozłotniczymi i złotym woskiem.

Na jednej ze ścianek zamieszkała księżna Daisy, ponieważ pan młody pochodzi z Pszczyny.

Korek dostał dodatkowo metalowe dodatki.

Mam nadzieję, że ten energetyczny komplet długo będzie towarzyszył związkowi Agaty z Tomaszem.
A Was zachęci do nieco innego spojrzenia na ślubną pamiątkę.

Do pracy użyłam następujących materiałów












Pozdrawiam ciepło!
Wasza Ćma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...