piątek, 13 października 2017

Wyzwanie "Magiczne okno" - inspiracja Magdy Radzimowskiej


Witajcie!

Temat „magiczne okno” potraktowałam dość dosłownie, czyli powstało okno z widokiem. Kraftowe pudełko okleiłam papierem Magiczna kartka - obietnice, Stamperia -dream.  
Brzegi delikatnie musnęłam gesso.
Wieczko ozdobiłam zasłonką zrobioną z potuszowanego papieru Stamperi ( zawisła ona na patyku od szaszłyków pobielonym gesso) i laleczką ze stempla Santorro- the hatter.
Buzie i ręce laleczki pokolorowałam promarkerami, a włosy szarą i czarną kredką akwarelową oraz czarnym cienkim cienkopisem, resztę wycięłam z papieru.
Całość dopełniła taśma washi, stemple w romby, różyczka, sznurek i kropeczki różowego brokatu. W środku pudełka powstał mini ogródek- pergole zrobiłam z drutu florystycznego , który owinęłam taśmą florystyczną, całość okleiłam listkami i różyczkami. W ogródku zadomowiły się wróżki wycięte z papieru Heartfel Creations.








W pracy użyłam:










1 komentarz:

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...