piątek, 1 grudnia 2017

Nowa inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej(Mady) dla Sklepu Farby i Kredki

  Już za chwilę, już za momencik zima zapuka do naszych drzwi. Jaka będzie w tym rok roku tego nie wie nikt, ale któż z nas nie marzy o tym aby była biała i żeby po tym jak nas zmrozi można się było ogrzać przy blasku kominka.
Dzisiaj zapraszam Was na wieczór przy kominku w moim zimowym domku.
Domek powstał z gotowej bazy – możecie taką kupić w sklepie. Po sklejeniu okleiłam domek kolorowym  papierem, okna i drzwi przed przyklejeniem pogessowałam. Następnie wstawiłam szyby- do tego nada się grubsza folia na dokumenty, i zawiesiłam firanki. Gotowy domek przykleiłam do tekturowej podstawy, którą też okleiłam papierem i pomalowałam gesso. Podwórko ozdobiłam drzewkami i płotkiem, które na drukarce 3d wydrukował mi mój siostrzeniec ( dzięki Rafał)- można wykorzystać płotek, który jest w zestawie z domkiem. Za domkiem stanął las- powstał z gotowych tekturek załączonych do zestawu oraz dodatkowych choinek wyciętych z bloku akwarelowego, a następnie potuszowanych zielonymi tuszami. Kiedy wszystko przykleiłam do podstawy na dachu zrobiłam sople z kleju na gorąco, a na całość „spadł” śnieg z pasty śniegowej, którą posypałam brokatem i gwiazdkami.

Na sam koniec do środka włożyłam teelighta led.





Ze sklepu wykorzystałam:
Crafty Moly 3D dom z płotkiem
Stamperia brokat biały 20 g
Tusz poduszka zielony
Tusz poduszka zielony ciemny
Gesso 125 ml Renesans
Pędzel język kota nr 22 Renesans
Klej magic CR-Tuba
KiN blok akwarelowy A3 10 k 250g








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...