sobota, 9 grudnia 2017

Świąteczna inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady) dla sklepu "Farby i Kredki"

Witajcie,
Moje pierniczki spakowały się na Święta. Coraz bliżej Święta, częściej myślimy o bliskich, nie ze wszystkimi uda nam się spotkać, ale możemy im pokazać, że są dla nas ważni. Tradycja wysyłania kartek pomału zanika, a może warto wskrzesić dawną tradycję. Dzisiaj mam dla Was łatwą do wykonania kartkę typu Pop Ap Box.

Do zrobienia kartki potrzebne nam będą :
baza do kartki ( dostępna w sklepie)
kolorowy papier do scrapbookigu
papier kraftowy
brązowy tusz
biała konturówka
kolorowe perełki w płynie
gesso
pasta śniegowa
biały brokat
klej
nożyczki

Bazę okleiłam papierami UHK Gallery Christmas in Avonlea, w środku umieściłam pierniczki- wycięłam je z papieru kraftowego, potuszowałam brązowym tuszem, ozdobiłam białą konturówką i kolorowymi perełkami w płynie. Pudełko ozdobiłam serwetką i poinsecją wyciętą z papieru UHK Gallery. Na koniec całość pogessowałam, „posypałam” śniegiem i brokatem.
Kartka jest uniwersalna- możemy wysłać ją w kopercie rozłożoną, ale możemy też ją złożyć i wysłać w pudełku.





Ze sklepu wykorzystałam:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczny prezent od Sklepu Farby i Kredki - inspiracja od Magdaleny Radzimowskiej (Mady)

„Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku” Mimo, że do Świąt zostało już niewiele czas...